درب استیل طلایی

وبلاگ آموزشي نصب و اجراي نماي اسپايدر,نماي كامپوزيت و نرده استيل,نرده آلومينيوم,نرده شيشه اي

درب استیل طلایی

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
امروزه استفاده از درب استیل طلایی لوکس در ساختمان های لاکچری و فروشگاه های مدرن بسیار رایج شده است و دلیل آن هم ساختار ضد سرقت و مستحکم  و ظاهر جذاب و زیبای این درب می باشد که باعث افزایش امنیت و آسایش و ایجاد یک حس خاص بودن شده است. با نصب درب استیل طلایی تا حد زیادی خیالتان از بابت امنیت و نمای زیبای درب راحت می شود .
اما این مساله را به خاطر داشته باشید که درب استیل طلایی به طور صد در صد امنیت را برای شما فراهم نخواهد کرد. بهتر است برای اطمینان بیشتر روش های دیگری مانند نصب قفل دیجیتال،دوربین مدار بسته و .. را همزمان با نصب استیل طلایی استفاده نمایید.

درب استیل طلایی لوکس

در این روزها علاوه بر امنیت درب های ورودی ،شکل و ظاهر درب هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از میان تمام درب های موجود در بازار درب استیل طلایی لوکس دارای طرفداران بسیاری است. این درب ها همان طور که از نام آن ها مشخص است دارای ظاهری بسیار شیک هستند و علاوه بر امنیت ،زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورند.
نمای درب استیل طلایلوکس دارای طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی است و معمولا جنس آن ها پروفیل استیل طلایی 304 و ورق استیل طلایی 304 با طرح های کلاسیک و مدرن می باشد. این درب ها علاوه بر ظاهر زیبا دارای قفل های مقاوم و امنیت بسیار زیادی می باشند و می توان گفت کامل ترین و با کیفیت ترین نوع درب ورودی ساختمان ، درب استیل طلایی لوکس است که هم دارای طراحی زیباست و هم مقاومت و امنیت بالا.

قیمت درب استیل طلایی

درب استیل طلایی معمولا از پروفیل ها استیل 304 و 316 با ضخامت بالا ساخته می شوند.بیشترین نوع درب استیل طلایی مربوط به ورودی ساختمان ها است و از لحاظ قیمت بسیار گرانتر از سایر انواع درب معمولی می باشد.به طور کلی قیمت درب استیل طلایی به شکل ظاهری و ابعاد درب و همچنین نوع قفل بستگی دارد. ساختار این درب ها از استیل ضد زنگ و نگیر است اما برای زیباتر شدن از شیشه های دودی یا شفاف در این درب ها استفاده می شود.

برای درب های استیل طلایی کاوری از پزوفیل های فولادی به عنوان شاسی و فریم در استفاده می شود. طرح های ورق های استیل طلایی برای روکش درب تنوع زیادی دارد و طرفداران زیادی برای خود در بین سازندگان ساختمان پیدا کرده است. این امر موجب می شود این درب ها در مقایسه با انواع دیگر درب ضد سرقت گران تر باشند.

ویژگی های درب استیل طلایی

  • مجهز به قفل مرکزی و قفل های دیجیتال مانند قفل اثر انگشتی و قفل کارتی
  • ظاهری زیبا و لوکس
  • مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید
  • رنگ طلایی دائمی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.