آرشیو خرداد ماه 1397

وبلاگ آموزشي نصب و اجراي نماي اسپايدر,نماي كامپوزيت و نرده استيل,نرده آلومينيوم,نرده شيشه اي

پله استيل

۸۵ بازديد ۰ نظر

پله استيل مفصلي

پله هاي استيل مفصلي در واقع به صورت قطعات مجزايي مي باشند كه در يكديگر قفل شد و يك سازه يك دست را تشكيل مي دهند. در پله هاي مفصلي استيل كف پله مي تواند به هر زاويه اي بچرخد چه به صورت مستقيم و چه به صورت مار پيچ باشد. يراق آلات مورد استفاده جهت مهار شيشه هاي كف پله از نوع استيل 304 بوده كه به صورت اسپايدري با چسب مخصوص در جاي خود محكم مي شوند. شايد به جراعت به توان گفت اين مدل پله استيل يكي از زيبا ترين مدل هاي پله است.

پله استيل

نرده استيل

۱۰۲ بازديد ۰ نظر
نرده استيل يك نرده مدرن است از جنس استنلس استيل زنگ نزن با طرح هاي متنوع و دكوارتيو براي استفاده در فضاي راه پله ها و بالكن ها به منظور تامين امنيت تردد افراد در هنگام بالا و پايين رفتن در راه پله ها. نرده استيل يك تگيه ها مقاوم فولادي است تا دستگيره اي باشد براي نگهداشت افرادي كه از پاگرد ها و پله ها استفاده مي كنند. نرده استيل بسيار مقاوم است و توان مناسبي در برابر زنگ زدگي دارد. نرده استيل مي تواند با متريال ديگري مثل چوب و شيشه تركيب شود و نرده استيل تركيبي زيبايي را به وجود آورد نرده استيل را معمولا از استيل سري 300 و نوع استيل 304 توليد مي كنند.

نرده استيل

حفاظ استيل چيست؟

۹۰ بازديد ۰ نظر
حفاظ استيل يك سازه يك پارچه از اتصالات و قطعات مقاوم و تقويت شده از جنس استنلس استيل است كه به منظور محافظت از خطر ورود سارقان به داخل ساختمان و خطر پرت شدن افراد از بالاي ساختمان به پايين در محل درب هاي ورودي, پنجره ها و بالكن ها نصب مي شود. جنس حفاظ استيل از نوع استيل زنگ نزن مي باشد كه با نام استيل 304 شناخته مي شود. شيوه ساخت حفاظ استيل با توجه به محل نصب و كاربري حفاظ تعيين مي شود كه بر اين اساس دو نوع حفاظ استيل توليد مي شود كه اولي با نام حفاظ استيل امنيتي و دومي با نام حفاظ استيل ديوار كوب نام گذاري مي شود. حفاظ استيل امنيتي معمولا از نوع تقويت شده مي باشد كه در داخل گارد هاي آن از ميله آهني براي استحكام بيشتر استفاده مي شود. حفاظ استيل امنيتي نيز به دو نوع ثابت و متحرك (بازشو) تقسيم مي شود و معمولا اين نوع حفاظ در بانك ها بيشتر استفاده مي شود البته امروز با توجه به اهميت زيبايي نماي ساختمان و حفظ امنيت جاني و مالي ساكنين ساختمان ها استفاده از اين نوع حفاظ استيل در ساختمان هاي شخصي و عمومي نيز رو به افزايش است. حفاظ استيل امنيتي به نام حفاظ استيل بانكي شناخته مي شود كه در ادامه به شرح خصوصيات و استاندارد هاي ساخت آن مي پردازيم.

نرده استيل

شيشه اسپايدر چيست؟

۱۱۰ بازديد ۰ نظر

شيشه اسپايدر چيست؟

مهم ترين جز نماي اسپايدري شيشه است اينكه شما مي خواهيد نماي اسپايدر اجرا شده داراي چه خصوصياتي از نظر عايق صدا, حرارت و يا در چه منطقه آب هايي زندگي مي كنيد مي توانيد از انواع شيشه هاي سكريت و لمينت يا دو جداره و شفاف كه با نام شيشه هاي كيريستالي نيز معروف هستند در مناطق كه روز هاي ابري زيادي دارند استفاده كنيد و يا شيشه هاي مات و رنگي در مناطقي كه روزهاي آفتابي زيادي دارند استفاده كنيد علاوه براين مي توانيد از شيشه هاي ضد ضربه و شيشه هاي ضد گلوله نيز استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه به دليل تمركز فشارهاي خارجي مانند باد و جاذبه بر روي نماهاي شيشه اي اسپايدر به هيچ عنوان امكان استفاده از شيشه هاي ساد در نما وجود ندارد و حتما بايد از شيشه هاي سكريت و لمينيت شده با ضخامت حداقل 10 ميليمتر استفاده شود. اگر ارتفاع نماي اسپايدر از سه متر بلندتر باشد بايد بدون ترديد از شيشه هاي سكريت و لمينت استفاده شود.
نماي اسپايدر

نماي كامپوزيت چيست؟

۱۰۵ بازديد ۰ نظر
نماي كامپوزيت پوشش مدرني از ورق هاي آلومينيومي طرح دار با ضخامت هاي 3 تا 6 ميليمتر است كه بوسيله شاسي آهني يا آلومينيومي به سازه اصلي ساختمان وصل شده و وظيفه ايجاد يك شكل و يك ساختار بيروني براي نماي ساختمان را دارد كه معرف روح طراح و سازنده ساختمان و نشانه اي از كاربري ساختمان و اهميت به كيفيت ساخت مي باشد. نماي كامپوزيت به دليل خصوصيات منحصر به فرد ورق هاي كامپوزيت مانند: سبكي - سرعت بالاي ساخت - تنوع طرح و رنگ - پوششي مدرن و خلاق - مقاوت بالا در برابر عوامل فرسايشي محيط بيروني ساختمان در طراحي نما كاربرد فراواني دارد.

نماي كامپوزيت

درب استيل ورودي

۱۰۲ بازديد ۰ نظر

درب استيل ورودي ساختمان

درب استيل ورودي ساختمان از تركيب قطعات استنلس استيل مانند پروفيل استيل, لوله استيل و ورق هاي استيل 304 و 316 همراه با چوب و يا شيشه هاي طرح دار توليد مي شود. انواع درب استيل ورودي ساختمان تركيب چوب, استيل و شيشه با بهترين يراق آلات و اتصالات استنلس استيل با طراحي انحصاري براي هر مشتري درب ورودي استيل به دليل نياز به امنيت بايد از بهترين متريال ساخته شود. در توليد درب استيل ورودي ساختمان به نكاتي مانند ضخامت استيل به كار رفته در چهار چوب و نوع شاسي كشي براي هر لنگه ثابت درب بايد توجه داشت. در توليد درب هاي استيل مي توان از تركيب چوب و شيشه به عنوان اجزاي دكوراتيو استفاده شود اما مهمترين اصل براي درب هاي ورودي استفاده از استيل با كيفيت همراه با ساخت به وسيله جوشكاري استاندرد براي زواياي اتصال فريم ها و لولاهاي استيل لنگه هاي ثابت و متحرك است.

درب استيل