آرشیو مرداد ماه 1396

وبلاگ آموزشي نصب و اجراي نماي اسپايدر,نماي كامپوزيت و نرده استيل,نرده آلومينيوم,نرده شيشه اي

كاور استيل

۱۶۱ بازديد ۰ نظر

انواع زير سازي كاور استيل

كاورهاي استيل با توجه به اينكه جهت پوشش چه سطحي مورد استفاده قرار مي گيرند نياز به زير سازي متفاوتي مي باشند. معمولا جهت كاور استيل ستون ها از ورق استيل ضد زنگ 304 و يا 316 كه به صورت براق و يا خشدار مي باشند استفاده مي كنند. زير سازي اين نوع كاور مي تواند به صورت شاي آهني از پروفيل 40 در 40 ميلميتر آهني و ورق نبرد شده ويا زاويه داده شده آهن به عنوان زير كار استفاده كرد كه در اين روش كاور كاري استيل ورق استيل به زير سازي آهني با چشب مخصوص چسبانده مي شود و درز بين دو ورق استيل چرخانده شده در روي زير سازي با زواري از جنس استيل پوشانده مي شود. در زير سازي با استفاده از ام دي اف بايد از ورق استيلي با ضخامت بيشتر استفاده كرد زيرا در اين مدل كاور مقاومت ورق نقش موثري در شكل پذيري استيل كاور شده بر روي ستون دارد.

كاور استيل

نرده شيشه اي آكات

۱۶۱ بازديد ۰ نظر

نرده شيشه اي

نرده هاي شيشه اي به دليل زيبايي ظاهري و انعكاس نور گزينه مناسبي است براي استفاده در ساختمان هايي با معماري مدرن است. به دليل شفايت شيشه هاي به كار رفته در نرده هاي شيشه اين نوع نرده مناسب براي اجرا در راه پله ها و فضاهايي است كه نور محيط در آن ها اهميت دارد. شيشه هاي به كار رفته در نرده هاي شيشه اي از نوع سكريت شده و يا لمينت مي باشد. شيشه علاوه بر شفافيت ظاهري استحكام مناسبي در برابر فشار و ضربه دارد كه با اين خصوصيات اجراي نرده شيشه اي از امنيت بالايي برخوردار است. انواع نرده شيشه اي كه در راه پله و بالكن استفاده مي شود عبارتند از نرده شيشه اي فيكس پوينت , نرده شيشه اي اكسپوز , نرده شيشه اي اسپيگت , نرده شيشه اي ريلي يا رو كار. عرضه مستقيم انواع يراق آلات و اتصالات نرده هاي شيشه اي از توليدات كشور تركيه اين تضمين را به شما مشتريان عزيز مي دهد كه كيفيت نرده هاي شيشه اي اجرا شده توسط اين مجموعه بسيار بالا بوده و با ارائه مدل هاي متنوع و بروز نرده هاي شيشه اي قيمتي رقباتي را به شما عرضه كند.

نرده شيشه اي

نرده شيشه اي بالكن

۲۳۰ بازديد ۰ نظر

نرده بالكن شيشه اي

نرده شيشه اي به دليل شفافيت در برابر نور و استقامت بالا در مقابل فشار مي تواند به عنوان نرده بالكن استفاده شود. نرده شيشه اي بالكن با شيشه سكريت و لمينت شده در ضخامت هاي 8 تا 16 ميليمتر قابل اجرا است.حفاظ شيشه اي بالكن با چند سيستم مختلف مهار شيشه اجرا مي شود مانند نرده شيشه اي طرح الكانس و نرده شيشه اي اسپايدر و نرده با پايه همراه با بست شيشه گير.حفاظ شيشه اي تراس آكات با استفاده از بهترين مواد و قطعات توليد و اجرا مي شود.

نرده شيشه اي

نرده تمام شيشه اي

۱۹۰ بازديد ۰ نظر
نرده تمام شيشه اي از شيشه هاي سكريت و لمينت شده درجه يك و شيشه هاي رنگي مات و براق مناسب براي استخر ها و جان پناه ها و راه پله ها .ضخامت نرده هاي تمام شيشه اي بين 10 ميليمتر تا 16 ميليمتر مي باشد اين مدل نرده شيشه اي به صورت اسپايداري و دفني و با پايه هاي نگهدارنده عمودي سوزني شكل اجرا مي شوند. كيفيت قطعات استيل و آلومينيومي به كار رفته در مهار جام هاي شيشه اي بسيار بالا بوده به اندازه اي كه خود جام شيشه اي را مي توان به عنوان هندريل استفاده نمود.

نرده شيشه اي

نرده آلومينيومي آكات

۱۵۲ بازديد ۰ نظر

نرده آلومينيوم

 به جرات مي توان گفت كه نرده آلومينيوم ماده اي مقاوم و شكل پذير است كه براي استفاده در هر شرايط آب هوايي مناسب بوده و دوام بالايي در برابر عوامل فرسايشي و تغيير رنگ محيطي دارد و همچنين مقاومت بسيار بالايي در برابر فشار و ضربه از خود نشان مي دهد. با توجه به اين مقدمه، استفاده از نرده آلومينيومي در ساختمان يك انتخاب هوشمندانه است هم از جهت زيبايي ظاهري نرده آلومينيوم كه با تنوع طرح و رنگ مي تواند جلوه متفاوت و زيبايي به نماي داخلي راه پله ها بدهد و هم از نظر استحكام ايمني بالايي را فراهم مي آورد. نرده آلومينيومي كه در مقطع گرد توليد مي شود شامل قطعات و اتصالات آلومينيومي مانند لوله هاي آلومينيوم آنودايز شده به قطر ۵۰ ميليمتر كه براي هندريل آلومينيومي كاربرد دارد و لوله هاي آلومينيومي به قطر ۴۰ ميليمتر كه جهت ساخت پايه هاي نرده آلومينيوم استفاده مي شود و همچنين لوله هاي آلومينيومي به قطر ۱۶ ميليمتر كه به عنوان گارد هاي امنيتي نرده استفاده مي شود.

نرده آلومينيومي

رنگ بندي نرده آلومينيومي نسبت به نرده استيل بيشتر بوده و اين عامل برتري نرده آلومينيوم نسبت به نرده هاي ديگر محسوب مي شود. نرده آلومينيوم درمقاطع چهارگوش متشكل است از پروفيل هاي آلومينيوم به ابعاد ۷۰×۷۰ ميليمتر كه براي ساخت پايه هاي استارت نرده استفاده مي شود، پروفيل آلومينيوم ۴۰×۴۰ ميليمتر جهت ساخت پايه هاي اصلي نرده ،پروفيل هاي ۶۰×۲۵ ميليمتر كه براي هندريل نرده آلومينيوم كاربرد دارد و پروفيل ۱۴×۱۴ ميليمتر كه جهت ساخت گارد هاي محافظ نرده توليد مي شود. آنودايز بالاي نرده هاي آلومينيومي اين مجموعه دليلي بر ضمانت ۱۰ ساله ثبات رنگ آن مي باشد.

چرا نرده آلومينيوم بهترين است؟

۱۶۸ بازديد ۰ نظر

چرا بايد نرده آلومينيومي استفاده كنيم و چرا نبايد نرده استيل بي كيفيت استفاده نكنيم؟

امروز به دليل سود جويي برخي تجار و بالا رفتن قيمت ها عده اي اقدام به وارد كردن استيل هاي بي كيفيت 201 و 202 و 304 چيني كرده اند كه اين استيل ها به جاي استفاده از 12%كروم از 2 تا 4% كروم ساخته شده اند و به همين دليل بعد از گذشت يك يا دو سال دچار تغيير رنگ و سياه شدن و زنگ زدگي مي شوند. استيل 201 و 202 بيشتر براي صنايع مبلمان سازي به كار مي رود. عده اي سود جو با طرح اين موضوع كه اگر اين نوع استيل را در فضاي سر پوشيده استفاده كنيد مشكلي پيدا نمي كند سعي در فريب مشتري هاي خود دارند يا اينكه چون استيل جذب آهن ربا نمي شود زد زنگ است تنها استيل 304 اصل كه 12%كروم دارد و به استاندارد اروپايي s30400 معروف است ضد زنگ است. استيل هاي 304 چيني كه با 4%كروم وارد بازار ايران شده اند هم ضد زنگ نبوده و هرگز در مناطق مرطوب مانند شمال كشور نبايد استفاده شود. بهترين گزينه نرده هاي آلومينيومي است كه هرگز در هر شرايط آب و هوايي دچار تغيير رنگ و زنگ زدگي نمي شود. يكي ديگر از مشكلات نرده هاي استيل شيوه نصب آنها است كه بعد از گذشت مدت زمان كوتاهي شل شده و لق مي زند اما نرده آلومينيوم بر خلاف نرده استيل كه با پيچ متري و چسب سنگ به سازه نسب مي شود نرده آلومينيومي به وسيله بولت مخصوص به ساز متصل مي شود و به همين دليل هرگز با استفاده استاندارد درچار مشكل شل شدگي نمي شود.

شركت آكات واردت كننده و توليد كننده نرده آلومينيومي

نرده آلومينيومي

نحوه محاسبه قيمت نرده آلومنيومي

۲۶۲ بازديد ۰ نظر

نرده آلومينيومي سازگاري با محيط زيست

آلومينيوم علاوه بر زيبايي و استحكام  يكي از فلزاتي است كه با نرخ مصرف پايين انرژي امكان بازيافت صد درصدي را دارد. اين قابليت بازيافت باعث مي شود كه مراحل توليد آلومينيوم خام كه موجب تخريب محيط زيست مي شود كمتر انجام شود و اينكه اين فلز كمترين آسيب زيست محيطي را دارد بهترين متريال براي صنعت ساختمان سازي سازگار با محيط زيست است. در مقايسه با فلز آهن كه مراحل بازيافت و ذوب آن به مصرف زيادي انرژي دارد آلومينيوم به راحتي بازيافت مي شود. در كشورهاي صنعتي اروپايي 85% آلومينيوم استفاده مي شود در صنعت ساختمان بازيافت مي شود. علاو بر اين موارد قطعات آلومينيومي مانند در و پنجره هاي آلومينيومي تايل هاي سقف هاي كاذب كه با ورق هاي آلومينيومي ساخته مي شود و عايق هاي حرارتي همگي موجب كاهش صرف سوخت و اتلاف انرژي در ساختمان ها مي شود.

شركت آكات واردت كننده و توليد كننده نرده آلومينيومي

نرده آلومينيومي

استاندارد اجراي نرده آلومينيوم

۱۳۳ بازديد ۰ نظر

استاندارد اجراي نرده آلومينيوم

در اجراي نرده آلومينيوم در راه پله و جان پناه (بالكن) بايد به موارد زير توجه كرد.

1- ارتفاع نرده در راه پله ها نبايد از 90 سانتيمتر كمتر باشد.

2-ارتفاع نرده در بالكن بايد 110 سانيمتر باشد.

3-تعداد گارد هاي نرده آلومينيوم در راه پله بايد حداقل چهار رديف افقي باشد.

4-گارد هاي نرده آلومينيوم در بالكن از دو رديف افقي همراه با گارد هاي عمودي در فاصله 12 سانتيمتر تشكيل مي شود.

5-پايه ها  نرده آلومينيومي در راه پله يك پله در ميان نصب مي شوند.

لازم به ذكر است در تمام موارد پايه ها بايد به صورت تراز اجرا شود.

شركت آكات واردت كننده و توليد كننده نرده آلومينيومي.

نرده آلومينيومي

نرده آلومينيوم پلكسي

۹۶ بازديد ۰ نظر

قيمت نرده آلومينيومي

قيمت نرده آلومينيومي بر مبناي متر طول مي باشد اما با توجه به كيفيت و ارتفاع نرده و رنگ بندي نرده الومينيومي و متراژ سفارش شده مشتري قيمت ها ثابت نبوده و براي برآورد دقيق نياز به اندازه برداري راه پله و تعيين مدل نرده مي باشد. اينكه عده اي بدون انجام اين مراحل اقدام به تعين قيمت از طريق تلفني مي كنند تنها به دليل نداشتن تجربه كافي و انجام سفارش به هر ترتيبي است.

شركت آكات واردت كننده و توليد كننده نرده آلومينيومي

نرده آلومينيومي

نرده آلومينيومي طرح چوب

۱۳۴ بازديد ۰ نظر

نرده آلومينيومي طرح چوب

نرده آلومينيوم طرح چوب با طرح هايي بر گرفته از چوب طبيعي از درختان گردو ،عناب ،بلوط ،فندق ،راش ،سياه و سفيد به شكل سه بعدي و بر جسته با خاصيت ضد خش توليد مي شود. نرده آلومينيوم طرح چوب به صورت پروفيل هاي آلومينيومي و لوله هاي آلومينيومي با اندازه هاي متنوع مناسب هر سليقه اي ساخته مي شود تنوع رنگ و طرح اين مدل نرده آلومينيوم به اندازه اي زياد است كه مي توان آن را براي هر ساختماني با تركيب ساير مدل هاي نرده آلومينيومي استفاده كرد. نرده آلومينيوم طرح چوب آكات با دوام بالا و خاصيت ضد خش بودن مي تواند با تلفيق پله هاي چوبي جلوه گرم و طبيعي را به فضاي راه پله ها بدهد.

شركت آكات واردت كننده و توليد كننده نرده آلومينيومي


نرده آلومينيومي